მე-6 და მე-7 მოდულის რეფლექსია
ერთმანეთს გავუზიარეთ მოსწ-თა სავარაუდო ნაშრომები და შეფასების რუბრიკები. ვიმსჯელეთ,როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლეთ თვითრეგულირებად სწვლას.დავსახეთ გზები, როგორ მოგვეძია დიფერენცირებული სწავლების გზები ყველა ტიპის მოსწავლეთათვის.
დავიწყეთ თემისათვის საჭირო ფასილიტაციის მასალების მომზადების დაგეგმვა.
მე-7 მოდულის ფარგლებში ვიმსჯელეთ, როგორ გამოვიყენო კითხვის დასმის სხვადასხვა ტექნიკა.შევისწავლეთ,პრეზენტაციის შექმნის პრინციპები, განვიხილეთ, დოკუმენტებისა და ვებ-რესურსების შექმნის თავისეურებები მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწ. პროცესის ხელშესაწყობად.
ერთმანეთს გავუზიარეთ მოსწ-თა სავარაუდო ნაშრომები და შეფასების რუბრიკები. ვიმსჯელეთ,როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლეთ თვითრეგულირებად სწვლას.დავსახეთ გზები, როგორ მოგვეძია დიფერენცირებული სწავლების გზები ყველა ტიპის მოსწავლეთათვის.
დავიწყეთ თემისათვის საჭირო ფასილიტაციის მასალების მომზადების დაგეგმვა.
მე-7 მოდულის ფარგლებში ვიმსჯელეთ, როგორ გამოვიყენო კითხვის დასმის სხვადასხვა ტექნიკა.შევისწავლეთ,პრეზენტაციის შექმნის პრინციპები, განვიხილეთ, დოკუმენტებისა და ვებ-რესურსების შექმნის თავისეურებები მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწ. პროცესის ხელშესაწყობად.
No comments:
Post a Comment